News

Image

AI in Education Empowering Learning or Encouraging Dependence

پانێڵێلێک بە ناونیشانی "زیرەکی دەستکرد لە بواری پەروەردەدا: هاندانی فێربوون یان پەیوەستبوون؟" لە لایەن بەڕێزان (پ.د. دایانگ نورهەیاتی، پ.ی.د. نور هازەرینا هاشم، د. احمد سیفالله سامی) لە (٢٠٢٥/٥/٢١) لە زانکۆی نێودەوڵەتی قەیوان بەڕێوەچوو. لە چالاکییەکەدا بە وردی باس لە کاریگەرییە جیاوازەکانی زیرەکی دەستکرد لەسەر بواری پەروەردە کرا، لەگەڵ سوودەکان و ئالنگارییەکانی داهاتوو کە زیرەکی دەستکرد دەیخاتە ڕوو.
عُقدت ندوة بعنوان "الذكاء الاصطناعي في التعليم: تمكين التعلم أم تشجيع الاعتماد؟" من قبل الاستاذة (الأستاذة الدكتورة دايانغ نورحياتي، لأستاذة المساعدة الدكتورة نور هزيرينا هاشم، و الدكتور أحمد سيفالله سامي) في (٢٠٢٥/٥٢١)، في جامعة قيوان الدولية. وتناولت الجلسة الأثر التحويلي للذكاء الاصطناعي على التعليم، وبحثت في فوائده المحتملة والتحديات التي يطرحها.
A panel discussion titled “AI in Education: Empowering Learning or Encouraging Dependence?” was held on May 21, 2025, at Qaiwan International University. The event featured esteemed panelists (Prof. Ts. Dr. Dayang Norhayati) and (Assoc. Prof. Dr. Noor Hazarina Hashim), with (Dr. Ahmad Saifullah Sami) serving as the moderator. The session explored the transformative impact of artificial intelligence on education, examining both its potential benefits and the challenges it presents.